коментари > интервюта
Ян Крюкемайер: Международната търговия създава стабилност и увеличава просперитета за всички
|
Президентът на Конфедерацията на асоциациите на международните търговски къщи (CITHA) пред exporter.bg за българския износ и възможностите за инвестиции в България
“Ярката и иновативна ИТ среда в България, с отлични продукти и услуги, е скрит скъпоценен камък, за който много пазари все още не знаят”, казва Ян Крюкемайер.
|
|
>>>
|
|
експорт > пазари
Станислав Стоев: Качество, гъвкавост и опаковане на малки и средни партиди, са факторите, които определят успеха на компанията
|
Управителят на Джи И Фармасютикълс пред exportеr.bg за динамиката на пазара във фармацевтичната индустрия, спецификите, грешките и възможностите за развитие
„Нашето уникално предимство е, че изпълняваме поръчките в кратки срокове и предлагаме услуга, която е по-различна от тази на останалите производители. Опаковането на по-малки и средни по размер партиди изисква голям ресурс, но пък е ниша, която не е много силно разработена от конкурентите ни в Европа“, споделя Станислав Стоев.
|
|
>>>
|
експорт > международни изложения
Български месари отиват за първи път на световно първенство по транжиране на месо
|
Вихрен Димитров, собственик на свинекомплекс „Голямо Враново“, пред exporter.bg за голямото предизвикателство World Butchers Challenge 2018
България е първата страна от Източна Европа, която със сигурност ще се включи със свой отбор в голямата напревара в Белфаст, Северна Ирландия.
|
|
>>>
|
за ценители > винен бизнес
Мария Христева: Да, MH са моите инициали, моето усещане и възприятие за света на виното, моето вътрешно аз
|
"Реших, че искам да създам винен бранд, обединил всички онези неща, които търсех в една обща селекция от цяла България. Така се създаде MH Wine Selection", казва в интервю за exporter.bg Мария Христева.
Всяка година моя екип - Димо Сербезов, Симеон Цветанов и аз, ще обикаляме в търсенето на най-доброто вино, и именно то ще става част от нашия бранд.
|
|
>>>
|
експорт > пазари
Създателят на първата бутикова изба в България: Това, че произвеждаш малки количества вина, не те прави уникален и бутиков
|
Иван Тодоров, собственик на Винарска изба “TODOROFF“, в специално интервю за exporter.bg за това, какво означава да бъдеш бутиков производител и как един винен бранд от България, може да стане международен
„Когато през 2001 г. представих Винарска изба “TODOROFF“ като бутикова изба, много хора гледаха подозрително и шеговито на този термин. Това бе причината да създам първия си продукт вино „Todoroff Boutique“ - да се започне налагане на този термин и хората да свикват с него“, спомня си Иван Тодоров.
|
|
>>>
|
|
|
|
<< Начало < Предишна 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Следваща > Последна >>
|
Страница 5 от 23 |