Интервюта

коментари > интервюта


Ян Крюкемайер: Международната търговия създава стабилност и увеличава просперитета за всички

Президентът на Конфедерацията на асоциациите на международните търговски къщи (CITHA) пред exporter.bg за българския износ и възможностите за инвестиции в България

“Ярката и иновативна ИТ среда в България, с отлични продукти и услуги, е скрит скъпоценен камък, за който много пазари все още не знаят”, казва Ян Крюкемайер.

>>>
 

експорт > пазари


Станислав Стоев: Качество, гъвкавост и опаковане на малки и средни партиди, са факторите, които определят успеха на компанията

Управителят на Джи И Фармасютикълс пред exportеr.bg за динамиката на пазара във фармацевтичната индустрия, спецификите, грешките и възможностите за развитие

„Нашето уникално предимство е, че изпълняваме поръчките в кратки срокове и предлагаме услуга, която е по-различна от тази на останалите производители.  Опаковането на по-малки и средни по размер партиди изисква голям ресурс, но пък е ниша, която не е много силно разработена от конкурентите ни в Европа“, споделя Станислав Стоев.

>>>
 

експорт > международни изложения


Български месари отиват за първи път на световно първенство по транжиране на месо

Вихрен Димитров, собственик на свинекомплекс „Голямо Враново“, пред exporter.bg за голямото предизвикателство  World Butchers Challenge 2018

България е първата страна от Източна Европа, която със сигурност ще се включи със свой отбор в голямата напревара в Белфаст, Северна Ирландия.


>>>
 

за ценители > винен бизнес


Мария Христева: Да, MH са моите инициали, моето усещане и възприятие за света на виното, моето вътрешно аз

"Реших, че искам да създам винен бранд, обединил всички онези неща, които търсех в една обща селекция от цяла България. Така се създаде MH Wine Selection", казва в интервю за exporter.bg Мария Христева.

Всяка година моя екип - Димо Сербезов, Симеон Цветанов и аз, ще обикаляме в търсенето на най-доброто вино, и именно то ще става част от нашия бранд.


>>>
 

експорт > пазари


Създателят на първата бутикова изба в България: Това, че произвеждаш малки количества вина, не те прави уникален и бутиков

Иван Тодоров, собственик на Винарска изба “TODOROFF“, в специално интервю за exporter.bg за това, какво означава да бъдеш бутиков производител и как един винен бранд от България, може да стане международен

„Когато през 2001 г. представих Винарска изба “TODOROFF“ като бутикова изба, много хора гледаха подозрително и шеговито на този термин. Това бе причината да създам първия си продукт вино „Todoroff Boutique“ - да се започне налагане на този термин и хората да свикват с него“, спомня си Иван Тодоров.


>>>
 
<< Начало < Предишна 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Следваща > Последна >>

Страница 5 от 23
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Анкета

Ще стане ли България Силициевата долина на Балканите?
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер