Интервюта

експорт > пазари


Ангел Ангелов: Шансът на малките и средни предприятия на външните пазари е да спазват правилата

Управителят на „Джи И Фармасютикълс“ пред exporter.bg за правилата в бизнеса и конкурентоспособността на българските фирми на чуждите пазари

„Ако малките и средни фирми предложат продукт, гарантират качеството, което се очаква, гарантират гъвкавост и успеят да дадат малко по-ниска цена, не драстичнo по-ниска, тогава имат всички шансове на външните пазари“, казва Ангел Ангелов.

>>>
 

експорт > пазари


Има тенденция за нарастване дела на стоките с висока добавена стойност в българския експорт

Сергей Цветарски, председател на Националния статистически институт, пред exporter.bg за тенденциите в българския износ през 2015 г. и  очакванията за 2016 г.

„Най-голям дял в структурата на износа на стоки през 2015 г. имат продуктите от индустриалните сектори“, отбелязва Сергей Цветарски.


>>>
 

бизнес > лица от бизнеса


Кирил Вътев: Ако ние не отстояваме националното си достойнство, никакви закони няма да ни помогнат

Собственикът на месопреработвателното предприятие „Тандем“ Кирил Вътев пред exporter.bg за бизнес климата в България, за правилата в бизнеса и предизвикателствата пред него

„Марката „Тандем“ се ползва с най-високо потребителско доверие. Това е най-важното за мен и винаги за това съм се борил. Най-ценното нещо в живота е доверието. Защото от недоверие можем да се разболеем. Когато има доверие, се работи с лекота“, казва Кирил Вътев.

>>>
 

експорт > пазари


Дочо Стайков: АПС Групата разполага с ресурс да постигне 20 % ръст на оборота през новата финансова година

Генералният мениджър на АПС Трейдинг ООД пред exporter.bg за четирите ключови думи, които правят една компания успешна

„Пазарът е определящ. В определени моменти се опитваме да го моделираме като предлагаме изделия, които са на съвсем друго ниво като технология“, казва Дочо Стайков.

>>>
 

експорт > пазари


Via Verde пуска на пазара нова серия вина Expressions

Експортните планове на компанията за реколта 2015 г. са насочени, както към европейските пазари, така и към САЩ, Япония, Китай, Хонг Конг и Русия.

„Винаги се стремим да създаваме вино, което разкрива потенциала на сортовете и тероара, вино със свой собствен характер и дух. Вино, което вдъхновява. Серия Expressions е вдъхновена от идеята за свободата да изразяваш себе си, своите чувства, мисли и емоции“, казва пред exporter.bg Мариана Василева, собственик на бранда Via Verde.

>>>
 
<< Начало < Предишна 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Следваща > Последна >>

Страница 10 от 23
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Анкета

Ще стане ли България Силициевата долина на Балканите?
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер