експорт > пазари
Ян Крюкемайер: Международната търговия създава стабилност и увеличава просперитета за всички

|
Президентът на Конфедерацията на асоциациите на международните търговски къщи (CITHA) пред exporter.bg за българския износ и възможностите за инвестиции в България
“Ярката и иновативна ИТ среда в България, с отлични продукти и услуги, е скрит скъпоценен камък, за който много пазари все още не знаят”, казва Ян Крюкемайер.
|
|
>>>
|
|
експорт > пазари
През 2021 г. износът на стоки и услуги от България е бил над 85 млрд. лева

|
„Данните показват, че българските компании произвеждат конкурентни продукти, които успешно се реализират на международните пазари“, каза заместник-министър Димитър Данчев в приветствието си към участниците в Годишната среща на президентите на CITHA.
"Държавата работи последователно за насърчаване на експорта ни", допълва Данчев.
|
|
>>>
|
експорт > пазари
Димитър Данчев, заместник - министър на икономиката и индустрията: В ЕС малките и средните предприятия сигуряват заетост на над 100 милиона души и произвеждат повече от половината БВП в Европа

|
"В България малките и средните предприятия допринасят за 75,7% от заетостта и за 65,3% от добавената стойност в икономиката", отбелязва Данчев
И допълва: Те имат голямо значение за растежа и конкурентоспособността на икономиката
|
|
>>>
|
експорт > пазари
Ян Крюкемайер, президент на CITHA: В тези трудни времена трябва да сме заедно, близо един до друг

|
"Ние ще окажем пълно съдействие на малките, средни и семейни български фирми, да стъпят уверено на западните пазари", отбеляза Крюкемайер.
Европейската конфедерация на асоциациите на международните търговски къщи (CITHA), за първи път в своята 66 годишна история, избра България за домакин на годишната среща на президентите на организацията в отделните държави.
|
|
>>>
|
експорт > пазари
Очаква се двустранният ни стокообмен с Румъния да надхвърли 7 млрд. евро през 2022 г.

|
Министър Никола Стоянов: През 2021 г. сме постигнали увеличение в стокоомбена от близо 40%“, тенденцията за увеличаване се запазва и за първите 5 месеца на 2022 г., като доближава 55% за периода
Български компании вече са лидери в отделни отрасли на румънския пазар. В търговията с отделни хранителни продукти - българска компания е лидер в продажбата на варива, а друга – в тестените изделия. Българските фирми имат сериозен дял в застраховането и дори в кредитирането в северната ни съседка.
|
|
>>>
|
|
|
|
<< Начало < Предишна 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Следваща > Последна >>
|
Страница 8 от 116 |