Пазари

експорт > пазари


Двустранната търговия между България и Кралство Саудитска Арабия бележи ръст от над 15% като достига близо 156 млн. щ.д. за първите осем месеца на 2024 г.

Българският износ за посочения период е на стойност 155.9 млн. щ.д., което е увеличение от 56.9 % спрямо същия период за 2023 г.

Има огромен потенциал за износ за Саудитска Арабия на висококачествени български храни и селскостопански стоки, продукти на фармацевтиката и козметиката, ИТ продукти, продукти на машиностроенето, електрониката и електротехниката.


>>>
 

експорт > пазари


Д-р Петко Николов, министър на икономиката и индустрията: Разкриването на нови пазари за българския бизнес ще създаде възможност да се диверсифицира експортът от България

"Така няма да се усетят негативните икономически аспекти, които наблюдаваме при някои европейски партньори", допълни още министър Николов

Димитър Дженев, главен редактор на exporter.bg: За саѝта е национална кауза малките и средни фирми в експорта да бъдат подкрепени

>>>
 

експорт > пазари


Храните формират 13% от общия износ на страната

През 2023 г. експортът на продукти от хранително-вкусовата промишленост е достигнал стойност от 11,2 млрд. лв. и е нараснал с 12% спрямо предходната година

Основните пазари за българските храни са страните от Европейския съюз, Азия и Северна Америка.


>>>
 

експорт > пазари


През последните години стокообменът между България и Франция е близо 3 млрд. евро годишно

Заместник - министър Николай Павлов: Франция е сред водещите търговски партньори на България

Дългогодишното сътрудничество между двете страни е в сфери като енергетика, изграждане на инфраструктурни обекти, автомобилостроене, машиностроене, иновации, хранително-вкусова промишленост, биологично земеделие и др.


>>>
 

експорт > награди


Министърът на икономиката и индустрията д-р Петко Николов връчи на Гопет Транс ЕООД Големия кристален приз "Експортьор на годината" за 2023 г.

„Експортьор на годината” за криейтив в експорта за 2023 г. е Енсес ЕООД. Кристалният приз за Устойчивост на развитие отиде при Бард 90 ЕООД.

Патрон на събитието за дванадесета поредна година бе Министерството на икономиката и индустрията, а спонсор – Българската агенция за експортно застраховане (БАЕЗ) ЕАД.

>>>
 
<< Начало < Предишна 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Следваща > Последна >>

Страница 2 от 116
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Анкета

Ще стане ли България Силициевата долина на Балканите?
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер