експорт > пазари
Отбелязваме ръст и диверсификация в износа на стоки с по-висока добавена стойност през 2019 г.

|
Суровините и енергоносителите обаче представляват твърде голям процент от българския експорт
В секторите електроника, електротехника и машиностроене има забележителен бум в износа, който продължава вече няколко години.
|
|
>>>
|
|
експорт > пазари
Българският износ постигна нов рекорд през 2019 г. - 33.9 млрд. щ.д.

|
Групите стоки с най-голям износ са електротехника и електроника, енергоносители (горива и електроенергия), машини и апарати, мед и изделия от мед. Тези 4 групи стоки формират 36% от износа ни, показва годишния анализ на БСК, изготвен от Веселин Илиев.
Най-важният пазар за български стоки през 2019 г. е Германия – 14,8% от целия ни износ, при това – с положителен търговски баланс от почти половин милиард щ.д.
|
|
>>>
|
експорт > пазари
Елвира Вергиева: Надявам се към края на годината да има раздвижване

|
Управителката на АТМ 91 Спед ЕООД пред exporter.bg за това как безпрецедентната криза, породена от коронавируса, порази превозвачите и спедиторите
„Ключова роля за възраждането на транспортния бранш ще изиграят ръстът на производството и възстановяването на търговските отношения. Другите фактори са цената на горивото, срокът за падеж на фактури, свързани с ремонт, горивото и наемите“, отбелязва Елвира Вергиева.
|
|
>>>
|
експорт > международни изложения
Белград посреща Балканския международен винен конкурс 2020

|
Това е първото издание на конкурса извън България и поставя началото на ротация на страните-домакини, чиято цел е по-голяма интеграция на винарските изби от всички балкански страни и по-доброто им налагане в региона и в Европа
“Вярвам, че енергията и вдъхновението, които влагаме в организацията на Балканския винен конкурс, ще ни позволят да наваксаме пропуснатото време. Кризата беше неочаквана и нанесе много поражения на винения бранш. Но производителите на вино са хора, които работят с хъс, амбиция и вдъхновение. Вярвам, че именно форуми като 9-ия Балкански винен конкурс и фестивал осигуряват платформа, която избите могат да използват за справяне с кризата!”, казва Галина Нифору, управляващ директор на BIWC.
|
|
>>>
|
експорт > пазари
Българските фирми се интересуват от участие в онлайн събития с цел разширяване износа на техните продукти

|
Те имат нужда от консултация по конкретен въпрос, свързан с външнотърговската им дейност, показва проучване на БТПП
Секторите, които са интересни за фирмите при тази онлайн активност, са: хранително-вкусова промишленост, машиностроене, химическа промишленост, търговия на дребно, ИКТ, текстилна промишленост, транспорт и логистика
|
|
>>>
|
|
|
|
<< Начало < Предишна 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Следваща > Последна >>
|
Страница 7 от 74 |